Τρίτη 19 Μαΐου 2015

ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ & ΙΕΡΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ

ΣΧΟΛΙΟ ΑΟΡΑΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ: Με το πρόσχημα του χρέους οι παγκοσμιοποιητές -διεθνιστές  θα εφεύρουν  κάθε είδους  τέχνασμα  ώστε να χτυπηθεί ανελέητα ο ελληνισμός και ο χριστιανισμός. "Ματαιότης ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότης", για ακόμη μια φορά   θα αποτύχουν,οι κρόνιοι αντίπαλοι του ελληνισμού όπως    γίνετε εδώ και χιλιάδες χρόνια... 
Πέφτουν οι μάσκες σιγά σιγά...
Σάλος στη Βουλή ύστερα από ερώτηση για το κόστος της μεταφοράς του Αγίου Φωτός και των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας.Με ερώτηση που κατέθεσαν οι Φωτεινή Βάκη, Ιωάννα Γαϊτάνη, Αννέτα Καββαδία, Ευφροσύνη (Φρόσω) Καρασαρλίδου, Αγλαΐα Κυρίτση, Στέφανος Σαμοΐλης και Μερόπη Τζούφη με επικεφαλής τον Γεράσιμο Μπαλαούρα προς τους υπουργούς Άμυνας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων, αλλά και Εξωτερικών, καταγγέλλουν ότι πρόκειται για οπισθοδρομικά έθιμα, ζητώντας την κατάργησή τους.

Όπως επισημαίνουν: “Η μακροχρόνια οικονομική κρίση έχει αναγκάσει τους περισσότερους συμπολίτες μας να περιορίσουν σε μεγάλο βαθμό τις δαπάνες τους στα απολύτως απαραίτητα, προκειμένου να ανταποκριθούν στις δυσβάσταχτες, πολλές φορές, υποχρεώσεις τους. Στο βαθμό που ο περιορισμός αυτός αντανακλά αποφάσεις του κράτους για περικοπή δαπανών αλλά και μισθών, συντάξεων κλπ, οφείλει και το κράτος στο πλαίσιο αυτής της βαθειάς κρίσης, να ιεραρχεί διαφορετικά τις προτεραιότητές του, περιορίζοντας τις ελαστικές δαπάνες, ώστε να ανταποκρίνεται στις δύσκολες οικονομικές απαιτήσεις της εποχής”.
Ειδικότερα, για την περίπτωση του “Αγίου Φωτός” αναφέρουν ότι “πρόκειται για ένα πολύ σύγχρονο “έθιμο”, που εγκαινίασε πρωτοβουλιακά ένας ιδιώτης το 1988. Μέχρι το 2000 ο ίδιος ιδιώτης κάλυπτε εξ ολοκλήρου και το ανάλογο κόστος. Από το 2002 όμως και εντεύθεν η ευθύνη και η δαπάνη της μεταφοράς του “Αγίου Φωτός” πέρασε στο ελληνικό κράτος. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα δαπανηρή διαδικασία που συνίσταται σε ειδική πτήση και μεταφορά με τιμές αρχηγού κράτους από τα Ιεροσόλυμα στην Αθήνα και, στη συνέχεια, σε ειδικές πτήσεις της πολιτικής και πολεμικής αεροπορίας με τις οποίες το “Άγιο Φως” μεταφέρεται στις μεγαλύτερες Μητροπόλεις της Ελλάδας. Πέρα από το δυσανάλογα και πιθανόν ανάρμοστο στις περιστάσεις που ζει η χώρα μας κόστος, ας αναλογιστούμε επίσης ότι κανένα από τα κράτη με μεγάλο ποσοστό ορθόδοξων πιστών δεν ναυλώνουν αεροσκάφος για τη μεταφορά του «Αγίου Φωτός» ούτε το υποδέχονται ως αρχηγό κράτους. Πρόκειται επομένως για μια όψιμη και αποκλειστικά ελληνική και προκλητικά δαπανηρή ιδιοτυπία που δύσκολα απαντάται ακόμη και σε θεοκρατικά κράτη”.
Για τη μεταφορά των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας στα νοσοκομεία για προσκύνημα των πιστών, υποστηρίζουν ότι “δημιουργεί πρόβλημα στη λειτουργία τους και συνιστά ενόχληση σε ανθρώπους που είναι πιστοί άλλων δογμάτων ή άθεοι”.
Κατόπιν αυτών οι βουλευτές ρωτούν:Πόσο κόστισε την τελευταία χρονιά συνολικά (κόστος πτήσης, κόστος διαμονής, κόστος αγημάτων και άλλων τελετών και εκδηλώσεων, κόστος ειδικών πτήσεων για τη διανομή στις Μητροπόλεις της χώρας) η μεταφορά του “Αγίου Φωτός” για τον Κρατικό Προϋπολογισμό;
Πόσο κόστισε η μεταφορά του ιερού σκηνώματος της Αγίας Βαρβάρας για τον Κρατικό Προϋπολογισμό;
Βρίσκεται στις προθέσεις της Κυβέρνησης η κατάργηση αυτών των οπισθοδρομικών “εθίμων” του κράτους, καθώς και των δαπανών για την εκτέλεση τους από τις υποχρεώσεις του Ελληνικού Κράτους;
ΠΗΓΗ: makeleio
Load disqus comments

0 σχόλια