Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΩΝ 440Hz - Ο πόλεμος του Ιδρύματος Ροκφέλερ στη συνείδηση με την επιβολή του Α=440Hz πρότυπου συντονισμού.-


                                                                Περίληψη  

    Αυτό το άρθρο απαριθμεί γεγονότα στην ιστορία της μουσικής που είναι κεντρικής σημασίας για την κατανόηση και αντιμετώπιση της σύγχρονης ψυχοπαθολογίας, της κοινωνικής επιθετικότητας, της πολιτικής διαφθοράς, της γενετικής δυσλειτουργίας, και του διαπολιτισμικού εκφυλισμού των παραδοσιακών αξιών διακινδυνεύοντας τη ζωή στη Γη. 



Η ιστορία αφορά ένα "πρότυπο ρύθμισης" στα 440 Hz και τη στρατιωτική εμπορευματοποίηση της μουσικής από το Ίδρυμα Ροκφέλερ. Η μονοπώληση της μουσικής βιομηχανίας χαρακτηρίζεται από αυτή την επιβαλλόμενη συχνότητα που μετατρέπει τους πληθυσμούς σε κοπάδι που "βόσκει" σε μεγαλύτερη επιθετικότητα, ψυχοκοινωνική διέγερση, και συναισθηματικές διαταραχές οι οποίες προδιαθέτουν τους ανθρώπους σε σωματικές ασθένειες και οικονομικές επιβολές κερδοσκοπίας από τους παράγοντες, φορείς και επιχειρήσεις που ασχολούνται με το μονοπώλιο. 





    
   Εναλλακτικά, η πιο φυσική, ενστικτωδώς ελκυστική, A = 444Hz (C5 = 528Hz) συχνότητα που είναι πιο έντονα εμφανιζόμενη στη βοτανική έχει κατασταλεί. Δηλαδή, οι "καλές δονήσεις" που το φυτικό βασίλειο μεταδίδει προφανώς μέσα από την πρασινοκίτρινη επίδειξή του, που διορθώνουν τη συναισθηματική δυσφορία, την κοινωνική επιθετικότητα, και ακόμη περισσότερα, έχει μουσικά λογοκριθεί. 



    Έτσι, μια μουσική επανάσταση είναι απαραίτητη για την προαγωγή της υγείας και της ειρήνης στον κόσμο, και έχει ήδη αρχίσει με μουσικούς να επανασυντονίζουν τα όργανά τους  με βέλτιστο τρόπο, με άριστες προς το κοινό ευεργετικές επιπτώσεις, και για να αποκαταστήσουν την ακεραιότητα στις παραστατικές τέχνες και τις επιστήμες. Οι ιθύνοντες της μουσικής έτσι καλούνται να επικοινωνήσουν και να συζητήσουν αυτά τα γεγονότα, καταδικάζοντας τη στρατιωτικοποίηση της μουσικής που έχει χορηγηθεί κρυφά, και να επανασυντονίσουν τα όργανα και τις φωνές σε συχνότητες πιο συντηρούμενες και θεραπευτικές.      



   
                                                                 Εισαγωγή     

    Σε αντίθεση με την κοινή γνώμη, η πιο ισχυρή «σκληρή» επιστήμη που επηρεάζει την κοινωνία, την πολιτική και την οικονομία είναι η επιστήμη της συμπεριφοράς. Αυτό το γενικά παραμελημένο γεγονός δίνει τη δυνατότητα στις διαφημιστικές εταιρείες, τους κοινωνικούς μηχανικούς, τις εμπορικές εταιρείες, και τα πειστικά μέσα ενημέρωσης, για να κατευθύνουν τους ανθρώπους, όπως τα βοοειδή, σε μια πιο κερδοφόρα πηγή.     



    Ένα κοπάδι προβάτων, για παράδειγμα, σύμφωνα με το Κτηνιατρικό Εγχειρίδιο  Merck, αντιδρά συγχρονισμένα σε ερεθίσματα, καθώς πλησιάζει σκυλιά ή ανθρώπους, κάτι το οποίο οφείλεται σε μια ειδική σειρά νευρικών κυττάρων που προκαλούν ηλεκτρική πυροδότηση στην απελευθέρωση ορμονών του στρες που σχετίζεται με την απόκριση φυγής και αγελαίας συμπεριφοράς. (1) ΟMalcolm Gladwell, στο "The Tipping Point": «Πόσο μικρά πράγματα μπορούν να κάνουν μια μεγάλη διαφορά», αναφέρει κοινωνικά παραδείγματα των μικρών επιπέδων ή ποσοστών του συνολικού πληθυσμού που απαιτούνται για να δράσουν, «στα οποία η ώθηση για αλλαγή γίνεται ασταμάτητη» για ολόκληρο το κοινωνικό δίκτυο. (2)     




    
   Υπήρξαν πολλά ανεξήγητα επεισόδια "μαζικής υστερίας" που καταγράφηκαν, εκτός από τον τρομακτικό ‘’Πόλεμο των Κόσμων’’ που μεταδόθηκε από το ραδιόφωνο του CBS με αφηγητή τονOrson Welles, στις 30 Οκτωβρίου του 1938. (3) Ο Bartholomew αποκάλεσε μια σχετική κρίση της δημόσιας υγείας, "Επαγγελματική Μαζική ψυχογενή ασθένεια " στην Διαπολιτισμική Ψυχιατρική. (4) Ο Wessely πρόσθεσε την προειδοποίηση, ότι αυτή η παράξενη συμπεριφορά αγέλης που επηρεάζει την υγεία και την ευημερία έχει αρνητικές επιπτώσεις στη νοοτροπία της μάζας εμπνευσμένη από τα τρομοκρατικά μέσα. Έγραψε:     



«Είναι εύκολο να χάσουμε από την όραση μας τη δυναμική, πρωτεϊκή [ποικίλη] φύση της μαζικής κοινωνικογενούς ασθένειας, των ιστορικών και των διαπολιτισμικών εκδηλώσεων της, οι οποίες αντικατοπτρίζουν δημοφιλείς κοινωνικές και πολιτιστικές ανησυχίες που καθορίζουν κάθε εποχή και να αντικατοπτρίζουμε τις μοναδικές κοινωνικές πεποιθήσεις σχετικά με τη φύση του κόσμου.»(5)      




                   
                                                           Ιστορικό Υπόβαθρο


   Υποθέτοντας ότι το πεδίο της φυσικής, συμπεριλαμβανομένης της βιοφυσικής, είναι έγκυρο, και το Σύμπαν, συμπεριλαμβανομένης της ζωής, είναι κατ 'αρχάς κατασκευασμένο ενεργειακά - μαθηματικά / αρμονικά / μουσικά – η ενέργεια (συμπεριλαμβανομένης της βιοενέργειας ή της πνευματικότητας ως μέσο της συνείδησης) μας επηρεάζει σωματικά πολύ δυναμικά, και διαμεσολαβεί δονητικά, πραγματικά υδροηχητικά, μέσω των ηχητικών αποτελεσμάτων στο νερό. (6)      



   Το νερό, σχεδόν ογδόντα τοις εκατό του ανθρώπινου σωματικού βάρους, είναι ένας υγρός υπεραγωγός κρυστάλλων. Η επιστήμη του "Δομημένου Ύδατος", (7), καθώς και ο τομέας της Ηλεκτρογενετικής, (6), αποδεικνύουν αυτή τη θέση επαρκώς, δεδομένου ότι το φως (φωτόνια) και ο ήχος (φωνόνια) έχουν αποδειχθεί για να επισημάνουν επικοινωνίες εντός και μεταξύ των κυττάρων, μέσω μιας υγρής κρυσταλλικής πρωτεο-γλυκάνης μήτρας στα κύτταρα και τους ιστούς. (6) Αυτό έντονα αποδεικνύει την θεωρία του δημιουργισμού υδροηχητικής (Hydrosonic) που περιλαμβάνει το DNA και το δομημένο νερό. (7) Συνεπώς, η βιο-δημιουργία και η αποκατάσταση της υγείας μπορεί να έχει να κάνει περισσότερο με τις συχνότητες της ηχητικής ενέργειας, ή της μουσικής, από ό,τι έχει κανείς ποτέ σκεφτεί.     




   
    Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θεωρούν τη σύγχρονη μουσική ενοχλητική. Πολλοί γίνονται συναισθηματικά διαταραγμένοι ακούγοντας ορισμένα είδη μουσικής. Αυτό που λίγοι άνθρωποι συνειδητοποιούν, ανεξάρτητα από το είδος της μουσικής που παίζεται στο δυτικό κόσμο, είναι πως το πρότυπο της Αγγλο-Αμερικανικής ρύθμισης για τα όργανα και τις φωνές θεσμοθετήθηκε ταυτόχρονα, από τους ίδιους παράγοντες και οργανισμούς, που προωθούν τις ακουστικές μελέτες πολέμου για την πρόκληση "μαζικής υστερίας".(8)      



   Αναλύοντας τα προηγούμενα της τρέχουσας γεωπολιτικής και της οικονομίας, αυτό το βρώμικο γεγονός της μουσικής ιστορίας μπορεί να είναι θεμελιώδες για το status-quo, και καθοριστικής σημασίας για τις σύγχρονες κοινωνικές και πολιτισμικές κρίσεις, συμπεριλαμβανομένης της σύγχρονης πανδημίας ψυχοπαθολογίας.     




   
    Σε όλη την ιστορία έχουν υπάρξει πρόσωπα του πλούτου και της εξουσίας που είναι εμπλεκόμενα στη δημιουργία πολέμων, αισχροκέρδειας, και σε διάφορες μεθόδους ελέγχου του πληθυσμού. Το 1770, για παράδειγμα, ο Mayer Amschel Bauer (Rothschild) ανέπτυξε τα σχέδια για τη δημιουργία των Illuminati, που προωθούν την αποστολή της παγκόσμιας κυριαρχίας μέσω ενός δικτύου κεντρικών τραπεζών που η οικογένειά του και οι αφανείς εταίροι τους ελέγχουν. (910)

   Πολλοί αξιόπιστοι συγγραφείς έχουν εξιχνιάσει σημερινές εκφυλιστικές κοινωνικοοικονομικές τάσεις και γενοκτονίες αυτοχθόνων, από την ισχυρή επιρροή των Illuminati χορηγούμενες μέσω ιδιωτικών οργανισμών ελέγχοντας πολυεθνικές εταιρείες και τις κυβερνήσεις (δηλαδή, τις μυστικές κοινωνίες και τα υπηρεσιακά συμβούλια, όπως το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων). (6-15 )      




    
   «Ως αποτέλεσμα αυτής της επιρροής,» έγραψε ο Thomas D. Schauf, σε ένα αμφιλεγόμενο άρθρο ανασκόπησης και σχολιασμού ζητώντας τον τερματισμό της αντιαμερικανικής Federal ReserveBank, και τον έλεγχο των τραπεζιτών offshore που ελέγχουν το Υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ, « το τόξο του Δυτικού Πολιτισμού έχει περάσει από "αναληπτόμενο"-με πίστη στον Θεό- επικεντρωμένο στα υψηλότερα κέντρα της αγάπης, της χαράς, της αγνότητας και της ανιδιοτέλειας, στην κάθοδο...επικεντρωμένο στα χαμηλότερα κέντρα της συνείδησης, όπως αυτά της εξουσίας, του πλούτου και της φυσικής ικανοποίησης. Η κορυφή αυτή ονομάστηκε «Διαφωτισμός», όταν αυτοί οι "Επιφωτισμένοι" (‘Illuminated ones’) -ένας Εωσφορικός όρος που σημαίνει "φύλακες του φωτός"- ανέλαβαν για το Θεό. Χαρακτηριστικό του Σατανά, η πτώση στο ηθικό σκοτάδι να εκπροσωπήθηκε ως φως.»(11)       




    
     Το φως και ο ήχος παράγονται και μετρούνται μαθηματικά, σύμφωνα με τις συχνότητες. Ευσταθεί λογικά τότε, μετά από την εμπειρικά αποδεικνυόμενη διατριβή του Schauf, πως έχουμε εμπλακεί σε μια "πραγματικότητα συνωμοσίας" στην οποία η απόλυτη εξουσία και ο έλεγχος διεξάγονται βιοενεργειακά (δηλαδή, βιοπνευματικά), μέσω διαμορφώσεων της συχνότητας ή ηλεκτρομαγνητικών χειρισμών που επηρεάζουν τη "συνείδηση" και δημιουργούν επιπτώσεις στη βιολογία, τη φυσιολογία, και την ανθρώπινη συμπεριφορά.      



                                   Το Ίδρυμα Ροκφέλερ και η Στρατιωτική Μουσική     


   Το 1913, οι Rothschild έστησαν τη τρίτη και τρέχουσα κεντρική τους τράπεζα στην Αμερική, τηνFederal Reserve Bank, με τη βοήθεια των πρακτόρων τους, JP Morgan και JD Rockefeller, των οποίων οι επενδύσεις στην αμερικανική βιομηχανία είχαν χρηματοδοτηθεί από τους Rothschild από το 1865. (911)       




     Ο Πρώτος και Δεύτερος Παγκόσμιος πόλεμος αποδεικνύουν την κερδοφόρα πολιτική μείωσης του πληθυσμού και τις πολιτικές του τραπεζικού καρτέλ. Για παράδειγμα, το 1914, κατά την έναρξη του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, η Γερμανική τράπεζα Rothschild δάνεισε χρήματα στη Γερμανική κυβέρνηση, η Βρετανική τράπεζα Rothschild δάνεισε χρήματα στη Βρετανία, και η ΓαλλικήRothschild τράπεζα δάνεισε χρήματα στη Γαλλική κυβέρνηση. Ο πόλεμος προπαγάνδας εξυπηρετεί τη γεωπολιτική και οικονομική ατζέντα των Rothschild, και παρέχεται από τα τρία κύρια ευρωπαϊκά πρακτορεία ειδήσεων, Wolff στη Γερμανία, Reuters στην Αγγλία και Havas στη Γαλλία, όπου το καθένα χρηματοδοτείται από τράπεζες των Rothschild. (911)      




   Μεταξύ Α΄ και Β΄ Παγκοσμίου πολέμου, επιταχύνοντας κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930, οι επιστημονικές μελέτες στις μουσικές συχνότητες οι οποίες ήταν πλέον κατάλληλες για τη δημιουργία πολέμου, χρηματοδοτήθηκαν από την Rothschild-Rockefeller συμμαχία, που αντιπροσωπεύεται από το Ίδρυμα Rockefeller και το Ναυτικό των ΗΠΑ. (8-11)     



   Ένας βασικός στόχος αυτού του πολέμου, και κερδοφόρος έλεγχο του πληθυσμού, της έρευνας ήταν να προσδιορίσει τα μουσικά στοιχεία που είναι ικανά να παράγουν ψυχοπαθολογία, συναισθηματική δυσφορία, και "μαζική υστερία." (8
     



   
   Ακαδημαϊκά κατευθυνόμενες από επιχορηγήσεις που παρέχονται από το Ίδρυμα Rockefeller, σε συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ και του Συμβουλίου Εθνικής Αμυντικής Έρευνας, σύμφωνα με τα αρχεία του ιδρύματος, ανατέθηκαν σε ερευνητές της ακουστικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων των Harold Burris-Meyer, ενός μηχανικού ήχου και εκπαιδευτή δράματος στο Stevens του New Jersey Institute of Technology. (8)     



   Ο Burris-Meyer είναι περισσότερο γνωστός για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς την Muzak Corporation, «η οποία χρησιμοποίησε την εμπειρία του για τη βελτιστοποίηση ηχητικών εγκαταστάσεων σε εργοστάσια, έτσι ώστε τα συναισθηματικά κίνητρα των εργαζομένων που επιτυγχάνονται μέσω της μουσικής να μη μπορούσαν να επηρεαστούν αρνητικά από το θόρυβο του εργοστασίου...», Έγραψε ο James Tobias, ένας καθηγητής Αγγλικών στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια. (8)      




   Ο Tobias αξιολόγησε τα αρχεία του Ιδρύματος Rockefeller (RF), και τεκμηρίωσε έρευνες που οδηγούν σε ψυχολογικές εφαρμογές πολέμου των ακουστικών δονήσεων, οι οποίες τελικά προωθούνται στρατιωτικά και εμπορικά. (8)     



   Ο Burris-Meyer, σύμφωνα με τον Tobias, συνέβαλε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, "συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής παρατάξεως ηχείων αναπτυγμένων σε πολεμικά αεροσκάφη, έτσι ώστε οι μαχητές του εχθρού να μπορούν να αντιμετωπιστούν από τον αέρα" για την παραγωγή ψυχο-συναισθηματικών επιπτώσεων που οδηγούν σε ‘’μαζική υστερία. "(8)     




    Επιπλέον, το ραδιοφωνικό πρόγραμμα Princeton έπαιξε ένα ρόλο σε αυτή την έρευνα. Αυτό συνέβη ακριβώς τη στιγμή που η ατομική βόμβα του Σχεδίου Manhattan άρχιζε στο Princeton με τη συμμετοχή του Albert Einstein στο Ινστιτούτο Προχωρημένης Μελέτης (IAS). (12)       




Δηλητηριώδης Ιατρική και Επενδύσεις του Ιδρύματος Rockefeller στην αποκρουστική "Mουσική"     



   Η σύνδεση αυτής της "συνομωτικής πραγματικότητας" με την ανάπτυξη της μουσικής για "μαζική υστερία" και το απεχθές αντίκτυπο στη δημόσια υγεία, η κεντρική σκέψη του IAS σχηματίστηκε από το «όραμα του ιδρυτικού Διευθυντή  Abraham Flexner,» σύμφωνα με την ιστοσελίδα IAS. (13) Ο περίφημος Abraham Flexner, μορφωμένος στη Γερμανία και την Αμερική, ως προσωπικό του Ιδρύματος Carnegie, και χρηματοδοτούμενος από το Ίδρυμα Rockefeller, προμήθευσε το Αμερικανικό Ιατρικό ανασχηματισμό μετά την αποδοχή του Κογκρέσου των ΗΠΑ με την "ΈκθεσηFlexner". (14) Η περιβόητη πραγματεία αποκλειστικά επωφελούσε την Aγγλο-Αμερικανική IGFarben-Rockefeller πετροχημική-φαρμακευτική συμμαχία δυσφημώντας κάθε μορφή φυσικής θεραπείας για να μονοπωλήσει την υγειονομική περίθαλψη. Με βάση την έκθεση Flexner, και προωθώντας της ατζέντας των Rockefeller, η κυβέρνηση των ΗΠΑ επέβαλε αποκλειστική φαρμακευτική εξάρτηση σε θανατηφόρα, όχι θεραπευτικά φάρμακα, όπως είναι σήμερα σε εξέλιξη.      



   Ο Βοηθός Διευθυντή του Ιδρύματος Rockefeller για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες τη περίοδο που ο Flexner καταρτίσε την έκθεσή του ήταν ο John Marshall, ο οποίος μαζί με τους συντάκτες της Σύνθεσης για τις Ταινίες (Oxford University Press, 1947) Hanns Eisler και Theodor Adorno, ήταν οι επώνυμοι εκτελεστές στα μουσικά προγράμματα που εξυπηρετούσαν τα στρατιωτικά και εμπορικά συμφέροντα, αντιπαραβαλλόμενα με καλλιτεχνικούς και φιλανθρωπικούς σκοπούς. (8)    



   Καθώς η έρευνα και η ανάπτυξη του κλάδου των ραδιοτηλεοπτικών προχωρεί σε επηρροή "συμπεριφοράς αγέλης" και στη δημόσια υγεία, είναι σαφές ότι οποιαδήποτε ασθένεια που παράγεται μουσικά / δονητικά (δηλαδή, βιοενεργειακά), αυξάνει την κερδοφορία των επενδυτών.     




   Παρά το γεγονός ότι ο Eisler ή ο Adorno φαίνονται να είναι αθώοι των αδικιών, σύμφωνα με τονTobias, και οι δύο  αντιμετωπίστηκαν αρνητικά από τους ανώτερους υπαλλήλους του έργου. ΟEisler αντιτάχθηκε με τη στρατιωτικοποίηση της μουσικής που χρησιμοποιείται για την πολιτιστική χειραγώγηση, και απελάθηκε τελικά τα επόμενα χρόνια για παρενόχληση από το Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών (FBI). Η δημοσιότητα δημιούργησε αμηχανία και ντροπή για το Ίδρυμα Rockefeller. (8)     




    
   Σύμφωνα με τον Tobias, ο Burris-Meyer πείστηκε ότι "ο ηχητικός έλεγχος των ανθρώπινων συναισθημάτων ήταν δυνατός για ένα αρκετά μεγάλο μέρος του ακροατηρίου για να παρέχει αποτελεσματικό έλεγχο πλήθους - μια γραμμή της έρευνας," ότι ο John Marshall, "τελικά βρέθηκε άσχετος για την κατανόηση των καλλιτεχνικών ή πολιτιστικών αξιών της μουσικής...."Αλλά προφανώς εκπλήρωσε ένα στρατιωτικό στόχο. (8)     



   Αυτό εξηγεί καλύτερα γιατί αυτή η δραστηριότητα συνδέεται στο χρόνο, ως αντικείμενο χρηματοδότησης Ιδρύματος, και με την αύξηση από τους Rothschild-Rockefeller των επενδύσεων πολέμου στη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία και τις ΗΠΑ, για την εγκαθίδρυση πρότυπης μουσικής ρύθμισης του δυτικού κόσμου στην Α = 440Hz συχνότητα.     



   Το γεγονός ότι το A = 440Hz πρότυπο ρύθμισης είναι σχετικά οδυνηρό, όπως αποδεικνύεται επαρκώς παραπάνω και αλλού, εμπλέκει αυτά τα ονόματα και την έρευνά τους σε απωθητικές μουσικές συχνότητες για στρατιωτικές και εμπορικές χρήσεις.






ΠΗΓΗ:  http://www.medicalveritas.org/MedicalVeritas/Musical_Cult_Control.html 
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΑΣ: Leonard G. Horowitz, DMD, MA, MPH, DNM(hon.)
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αρίστανδρος Ανδρομέδειος


universalblessing
Load disqus comments

0 σχόλια