Mε βάσει την ετήσια χιλιομετρική απόσταση θα γίνεται από το 2015 ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για τα ΙΧ . Πάμε για “Ολλανδικό μοντέλο” . Τουλάχιστον αυτό δείχνει να είναι και το επικρατέστερο από τα σενάρια που εξετάζει η κυβέρνηση. Ούτε στη Χούντα δεν γινόντουσαν αυτά…
Πιο συγκεκριμένα, το συγκεκριμένο σύστημα προβλέπει την τοποθέτηση στα ΙΧ ειδικής συσκευής GPS που καταγράφει τις χιλιομετρικές αποστάσεις. Στη συνέχεια ο υπολογισμός των τελών προκύπτει με το γινόμενο των ετήσιων χιλιόμετρων και του συντελεστή 0,03. Δηλαδή ετήσια διανυθέντα χλμ. επί 0,03 ευρώ.
Εάν αυτό το σενάριο επικρατήσει, τότε θα επιφέρει σημαντικές αυξήσεις στα μικρομεσαίου κυβισμού ΙΧ προς όφελος των μεγάλων σε κυβισμό.
To caranddriver λαμβάνοντας υπόψη ένα ιδιαίτερα συντηρητικό σενάριο, αυτό των 10.000 διανυθέντων χλμ. κατά μέσο όρο (στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 15.000χλμ./έτος) και κάνοντας έναν απλό υπολογισμό , παρατηρούμε ότι τα μικρού κυβισμού ΙΧ επιβαρύνονται σημαντικά, ακόμη και με υπερδιπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας.
ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
ΠΗΓΗ: makeleio.gr
Πιο συγκεκριμένα, το συγκεκριμένο σύστημα προβλέπει την τοποθέτηση στα ΙΧ ειδικής συσκευής GPS που καταγράφει τις χιλιομετρικές αποστάσεις. Στη συνέχεια ο υπολογισμός των τελών προκύπτει με το γινόμενο των ετήσιων χιλιόμετρων και του συντελεστή 0,03. Δηλαδή ετήσια διανυθέντα χλμ. επί 0,03 ευρώ.
Εάν αυτό το σενάριο επικρατήσει, τότε θα επιφέρει σημαντικές αυξήσεις στα μικρομεσαίου κυβισμού ΙΧ προς όφελος των μεγάλων σε κυβισμό.
To caranddriver λαμβάνοντας υπόψη ένα ιδιαίτερα συντηρητικό σενάριο, αυτό των 10.000 διανυθέντων χλμ. κατά μέσο όρο (στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 15.000χλμ./έτος) και κάνοντας έναν απλό υπολογισμό , παρατηρούμε ότι τα μικρού κυβισμού ΙΧ επιβαρύνονται σημαντικά, ακόμη και με υπερδιπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας.
ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
ΠΗΓΗ: makeleio.gr
0 σχόλια